Archiválás / Irattározás

A szigorúan bizalmas és fokozottan érzékeny adatok kezelése alapvető kompetenciánk. Biztonságuk egyben szívügyünk is.

Biztonságos irattáraink ügyfeleink magas igényszintjét hivatottak kielégíteni. Az egyedi megoldásoktól a regionális projektekig azonos elvek mentén, az ügyfelek speciális elvárásait, és a törvényi rendelkezéseket szem előtt tartva őrizzük dokumentumai és információi biztonságát.

Minden archiválandó anyagot - legyen az egyetlen oldal, irat vagy irattári doboz - vonalkóddal jelölünk, mely a tárolási hellyel egyetemben az informatikai rendszerünkbe kerül. Az anyag az előbbi jelölési kritérium alapján kereshető vissza a későbbiekben.

Ügyfeleink döntik el, hogy dokumentumaik milyen részletességgel kerüljenek osztályzásra. A fontos dokumentumok egyesével, a rutinfolyamatok esetében gyakran elégséges a költségtakarékosabb csoportos irattárolás. Az iratok tárolására vonalkóddal ellátott dobozokban kerül sor a gyors visszakeresés jegyében. Legyen szó tartalomról, költséghelyekről vagy előre kiszámolt megsemmisítési dátumról, mindent gondosan megőrzünk az elkészült irat- illetve dobozjegyzék alapján. Ezen túlmenően, Ön további 30 mezőt (információ típust) választhat ki, meghatározhatja azok terjedelmét, specifikációját és elnevezését, iratai könnyebb azonosítása, visszakeresése érdekében. A Rhenus számára ez helymegtakarítást, optimalizált utat, és ezzel együtt időmegtakarítást eredményez.

Az így keletkező költségmegtakarításnak ügyfeleink az elsődleges haszonélvezői. Tapasztalatból tudjuk, elvárás a szolgáltatókkal szemben, hogy azonos vagy magasabb minőség mellett is alacsony költségszinten kínálják a szolgáltatásaikat.

Saját fejlesztésű online kereső és rendelő rendszerünk lehetővé teszi Ön számára irattári anyagok keresését és megrendelését digitálisan vagy kézi erővel, mindezt kényelmesen az íróasztalától teheti meg. Iratot vagy irattári anyagot szabvány szerint 24 órán belül rendelkezésére bocsátunk. Expressz eljárásunkkal a kívánt információt a lehető leggyorsabban eljuttatjuk Önhöz fax-on vagy beszkennelve (Scan-on-Demand) illetve személyesen, iratai digitalizálását követően, Ön közvetlenül rákereshet azokra web-irattárunkban. Scan-on-Demand-megoldásokkal kívánságra lépésenként kiépítjük digitális irattárát.

A hozzáférések elektronikusan tárolásra kerülnek – a megsemmisítést követően is -, így később hiánytalanul visszakereshetők. Rendszerünk és folyamataink megfelelnek minden ellenőrzés támasztotta követelménynek.

Hosszú évek óta ügyfeleink között tudhatunk privát személyeket, orvosokat, ügyvédeket, de ugyanúgy nagy, nemzetközi konszerneket is. Ezen irányú tapasztalatainkra alapozott szabványosított folyamataink lehetővé teszik, hogy megfeleljünk az egyéni elvárásoknak és kívánalmaknak. Ügyfeleink iratainak őrzője és integrált irattári valamint dokumentum logisztikusai vagyunk.

A Rhenus nyújtotta előnyök

  • Munkatársi elkötelezettség, tréningek és kontrollok
  • Riasztóberendezések
  • Tűzjelzők
  • Zsiliprendszerek
  • Videó-felügyelet, területvédelem
  • Belépési- és dokumentumkontroll
  • Folyamatdokumentálás
  • Megfelelés az ellenőrzések támasztotta követelmények, hozzáférések elektronikus tárolása

Üzleti hálózati platform

Internet platformot bocsátunk az Ön rendelkezésére a dokumentum logisztika összes alkalmazásához: User-Admin / jogosultsági koncepció

  • A megbízások nyomon követése
  • Költséghelyre szabott elszámolás
  • Megbízási határidők betartatása
  • Eltéréselemzés Statisztikák

Bemutatkozunk

Kapcsolat

Rhenus Office Systems Hungary Kft.

2310 Szigetszentmiklós, Leshegy u 30.

Telefon: +36(24)887-180

Fax: +36(24)887-182