Bértárolás

Bértárolás felsőfokon

A kezdő vállalkozások bele sem gondolnak abba, hogy bizonyos idő eltelte után milyen hatalmas mennyiségű irat halmozódik fel. Ezeket nemcsak a törvényi előírások, hanem a későbbi ügymenetek hatékonysága miatt is meg kell őrizni, csakhogy van egy határ, amit nem léphetünk át.

Ez a határ az iroda vagy telephely tárolási képessége, amely véges és közel sem biztonságos. Mi lehet ilyenkor a teendő?

Hova kerüljenek a cég mindennapos életében már kevésbé fontos, de meg nem semmisíthető iratok? Mi legyen azokkal a bizalmas anyagokkal és dokumentumokkal, amiknek archiválásához nagy tér és megfelelő környezet szükséges?

Mi az a bértárolás?

A bértárolást kínáló cégek megfelelő kapacitással rendelkeznek ahhoz, hogy átvállalják ügyfeleik iratainak megőrzését és védelmét, így a dokumentumok biztonságos, ideális körülményeket biztosító helyre kerülhetnek.

A költséghatékony módszerrel ráadásul optimalizálható a cégek működése, és szükségtelenné válnak azok a drasztikus lépések, amiket az archiválás érdekében tesznek. Nem kell átrendezni az irodát, feltornyozni a dokumentumtárolókat vagy nagyobb irodát bérelni, ezért a bértárolás ideális megoldást jelent mindenkinek.

Az ügyfelek emellett napi információkat kaphatnak az iratkezelést végző cégtől, és kérésre nemcsak eredeti vagy másolt formában, hanem digitális változatban is kikérhetik az iratokat.

A bértárolás sok esetben összeköthető az effektív iratrendezéssel is, amelynek eredményképpen leegyszerűsíthető az ügymenet és lecsökkenthető a későbbi keresési idő is.

Nem mellékes az sem, hogy a tárolást végző cég megfelelő tapasztalattal rendelkezik, komplett szolgáltatáscsomagokat és adatszolgáltatási garanciákat kínál, valamint naprakész elektronikus nyilvántartást vezet a nála tárolt dokumentumokról.

A centralizált iratkezelés során figyelembe veszik a partnerek kívánságát is, ezáltal a dokumentumok tárolásakor az ügyfélspecifikus paraméterek is megvalósíthatók.

Miért érdemes a Rhenus Logistics-et választani?

A Rhenus Logistics kiemelkedő tapasztalattal rendelkezik nemcsak az irattárolásban és az iratmentésben, hanem az archiválásban, a digitalizálásban és az iratmegsemmisítésben is.

A nálunk tárolt dokumentumok őrzéséről korszerű technikai és biztonsági előírásokkal gondoskodunk, az archiválandó anyagokat pedig vonalkóddal jelöljük meg, majd az informatikai rendszerünkben tároljuk, hogy később gyorsan elő lehessen keresni az igényelt példányokat.

A bértárolás során betartjuk a vonatkozó banki és törvényi előírásokat, a tűzvédelmi szabályok figyelembe vétele mellett pedig biztosítjuk a tárolóhelyiségek ideális páratartalmát is. Célunk, hogy hosszú ideig meg tudjuk őrizni a dokumentumok épségét.

Rendszerünk tökéletes biztonságot és rugalmas megoldásokat kínál a partnereknek, akik többfajta szolgáltatáscsomag közül választhatják ki a számukra megfelelő ajánlatot.

Kérem töltse ki az alábbi űrlapot, kollégánk rövid időn belül felveszi Önnel a kapcsolatot.

Bemutatkozunk

Kapcsolat

Rhenus Office Systems Hungary Kft.

2310 Szigetszentmiklós, Leshegy u 30.

Telefon: +36(24)887-180

Fax: +36(24)887-182