Iratkezelés - növekvő követelmények

Az információs társadalomban az iratkezelés egyre inkább előtérbe kerül. A törvényi előírások számának növekedése és a munkafolyamatok megváltozása arra késztetik a vállalatokat, hogy iratkezelésre egyre nagyobb figyelmet fordítsanak.

Az belső iratkezelés költségei és ráfordításai ugrásszerűen megnőnek. Az irattárolásra kialakított szükséges hely is kihívások elé állítja a vállalatokat, hiszen a terület pénzbe kerül és sokszor nem is áll rendelkezésre a megfelelő helyen. Ezeken felül számos iparág specifikus irányelvnek kell megfelelni, amely rendkívüli kihívásokat jelentenek a vállalatok számára.

Az egyedi ajánlataink tehermentesítésre is szolgálnak. Költségcsökkentést idézünk elő, redukáljuk a feldolgozás ráfordításait, optimalizáljuk belső folyamatait. Ennek köszönhetően 100%-ban fő tevékenységére tud koncentrálni.

Professzionális iratkezelés és ellenőrizhetőség

Egyik legnagyobb célunka jelenleg és a jövőben is, hogy Ügyfeleink igényei segítségével növekedjünk. A hatékony és biztonságos iratkezelésre specializálódtunk. A tanúsítvány szabványoknak megfelelő biztonsági irattáraink a legmagasabb igényeknek felelnek meg. A legmodernebb technikával felszerelt irattárainkban maximális biztonságot és a lehető legmagasabb szintű átláthatóságot tudjuk biztosítani. A bizalmas dokumentumok kezelésének szakértőjeként professzionális és ellenőrizhető iratkezelést tudunk garantálni.

Egyedi megoldások a dokumentumkezelés területén

Folyamatosan fejlődünk. Ez az Ön számára azt jelenti, hogy profitál az optimalizált munkafolyamatainkból, ennek köszönhetően minden iratkezeléssel kapcsolatos nehézségeit hatékonyan tudja megoldani. Biztonsági irattárunkban mozgó adatállományokat kezelünk. Így legrövidebb időn belül tudjuk az Ön által igényelt adatokat rendelkezésre bocsátani.

Online felületünkön keresztül kérhet le már digitalizált dokumentumokat, csak úgy, mint a fizikailag tárolt iratokat. Ehhez speciális „Scan on Demand” szolgáltatásunkat tudjuk nyújtani. Iratanyag kikérés esetén igény szerint rövid időn belül digitalizálásra kerül és az Ön rendelkezésére áll. Amennyiben eredetiben van szüksége dokumentumokra, saját futárszolgálatunk segítségével eljuttatjuk Önökhöz.

Ezeken felül további dokumentumkezeléssel kapcsolatos szolgáltatásokat kínálunk Önöknek, az egyedi, helyi megoldásoktól egészen a nemzetközi projektek lebonyolításáig. A nagy kapacitású IT infrastruktúránknak köszönhetően minden egyes igényüket ki tudjuk szolgálni.

Az iratkezelés előnyei

  • Erőforrások felszabadítása
  • Törvényi előírások és iparág specifikus követelmények betartása
  • Hatékony és gyors iratkezelés
  • ISO tanúsítvány szerinti szabványoknak megfelelő biztonsági irattár a legmodernebb technikával felszerelve
  • Hozzáférés iratanyagaihoz online portálon keresztül
  • Rugalmas megoldások és gyors reakcióidő
  • Az előre megállapodott SLA betartása

Forrás: http://www.iratlogisztika.hu/fokuszban-az-iparagak/iratkezeles.html

Vissza a hírekhez!

Bemutatkozunk

Kapcsolat

Rhenus Office Systems Hungary Kft.

2310 Szigetszentmiklós, Leshegy u 30.

Telefon: +36(24)887-180

Fax: +36(24)887-182