Postázás

Teljes körű megoldásaink kiterjednek komplett postázók átvételére és üzemeltetésére. A vállalaton belüli és kívüli információáramlás minőségét és gyorsaságát döntően meghatározza a postázó, mely egyben a vállalatok kulcsfontosságú, nemritkán milliós büdzsédokumentációt kezelő részlege is.

Koncepciónkat pontosan az Ön igényei szerint alakítjuk. Ön dönt

  • a szolgáltatás helyszínéről, 
  • az információhordozóról, 
  • a személyügyi koncepcióról,
  • a szolgáltatással kapcsolatos elszámolási formáról,
  • a beérkező postai küldemények digitalizálási fokáról. 

Szolgáltatási palettánkról Önnel együtt találjuk meg a legmegfelelőbb kombinációt.

Információhordozó

Az optimális információhordozó garantálja a dokumentumok és információk gördülékeny beépülését ügyfeleink vállalati folyamataiba, mindezt vállalható költségeken, és előzetesen definiált szolgáltatási szinten.

Palettánkon megleli a tradicionális küldemény-feldolgozást éppúgy, mint a hibrid feldolgozási módozatokat, valamint a komplett digitális megoldásokat. Az összes működő ECM-, DMS- és ERP- rendszerhez biztosítjuk a kapcsolódást.

A szolgáltatás helyszíne 

Az Inside-modell megvalósítása esetén a postai küldemények komplett feldolgozását az ügyfélnél végezzük. 

Az Inside-Outside-megoldások esetében a postázó a vállalatnál marad, de kicsinyíthető, hiszen a kimenő postát, szkennelést stb. házon kívül végezzük. Az Outside-modell esetében az összes szolgáltatást házon kívül végezzük. 

Személyügyi koncepció

Szolgáltatásainkat végezhetik saját munkatársaink, de igény esetén átvesszük az ügyfél munkatársait.

A Rhenus vonzó munkaadó:

Biztos munkahelyet, csábító fejlődési és karrier lehetőségeket kínál, mindezt a dokumentumlogisztikai specialisták csapatában.

Szinte észrevétlen átmenetet kínálunk a személyügyi szolgáltatásokat nyújtó társaságunkon keresztül. Időszakos munkaerő közvetítőként bocsátjuk rendelkezésre szakembereinket: munkatársról munkatársra, postázási folyamatról folyamatra, amíg sor nem kerül a postázó teljes körű átvételére.

A szolgáltatás elszámolásának formája

Logisztikusként folyamatokban gondolkodunk. A vezérfolyamatokat lépésekre bontjuk, melyek kvalifikációs profilját és termelékenységét pontosan feltérképezzük. 

Ezért tudjuk szolgáltatásainkat egységáron kínálni. Ügyfeleink számára ezt azt jelenti, hogy a kiszervezés a fix költségeket változó ráfordításokká változtatja, melyek már csak az üzletmenettől függnek. Amennyiben Önnél a költségvetése biztonsága az elsődleges, átalányárat kínálunk. 

A beérkező postai küldemények digitalizálási foka

A digitalizálás és az informatikai rendszerek támogatta dokumentum-feldolgozás nagyfokú racionalizálási potenciált követel. A Rhenus szállítja a know-how-t, a hardvert és a szoftvert, a rendszermegoldásokat a digitalizáláshoz, egészen a digitális irattárakig bezáróan. A folyamatok biztonságosságát a legmodernebb technikával, a legmagasabb minőséggel és flexibilis munkatársakkal garantáljuk.

A Rhenus nyújtotta előnyök

  • Szolgáltatásorientált 
  • Stabil folyamatok 
  • Átláthatóság növelés 
  • Certifikálás 
  • Innovációs erő

Üzleti hálózati platform

Internet- platformot bocsátunk a rendelkezésére, a dokumentum logisztika összes alkalmazásához:

  • User-Admin / jogosultsági koncepció
  • A megbízások nyomon követése
  • Költséghelyre szabott elszámolás 
  • Megbízási határidők betartatása 
  • Eltéréselemzés
  • Statisztikák

Kérem töltse ki az alábbi űrlapot, kollégánk rövid időn belül felveszi Önnel a kapcsolatot.

Bemutatkozunk

Kapcsolat

Rhenus Office Systems Hungary Kft.

2310 Szigetszentmiklós, Leshegy u 30.

Telefon: +36(24)887-180

Fax: +36(24)887-182