Premium In/Out csomag – a teljes postázási megoldás

A Premium In/Out díjcsomag igénybe vétele esetén teljesen elfelejtheti a cége postázási feladatait. Az előre elkészített küldeményeken túl, a kiküldésre szánt, kinyomtatott iratait mi készítjük elő postázásra (borítékolás, címzés, súlymérés, bérmentesítés) és aznap postára is adjuk. Ezen túl a bejövő leveleit is személyesen adjuk át Önöknek a cég telephelyén.

A díjcsomag nettó havi díja: 34 900 Ft/hó

Amit a díjcsomag tartalmaz

  • a Prémium Out díjcsomag tartalma,
  • a bejövő levelei átirányítása postafiókba,
  • beérkező levél küldeményeinek kiszállítása és személyes átadása a cége telephelyén,
  • személyes átadás-átvétel a cége telephelyén, hetente 2x, munkanapokon, a kimenő iratok és levelek átvételével egyező időpontban.

Amit a díjcsomag NEM tartalmaz

  • nyomtatott iratok borítékolásához, csomagolásához, szükséges anyagok költsége

Postai díjszabás szerint

  • bérmentesítési (postázási) költségek

Postai díjszabás szerint

  • utánvéttel beérkező küldemények postai díja

Postai díjszabás szerint

Választható pluszszolgáltatások

  • be- és kiszállítás további munkanapon

1.900 Ft/munkanap/hó

  • beérkező küldemények kiszállítása az átvételtől eltérő időpontban (pl. kiszállítás délelőtt, átvétel délután)

2.900 Ft/hó

Garantált ajándék

A Premium In/Out csomag megrendelése esetén a cége 45 napig DÍJMENTESEN kipróbálhatja az irodai selejt iratok biztonságos gyűjtési és megsemmisítési szolgáltatásunkat:

  • 1 db 70 literes, kulccsal zárt és iratbedobó nyílással ellátott iratgyűjtő konténer kihelyezése,
  • a konténer elszállítása,
  • a konténerben összegyűlt selejtezendő iratok biztonságos, zárt technológiával történő megsemmisítése,

 

Kérem töltse ki az alábbi űrlapot, kollégánk rövid időn belül felveszi Önnel a kapcsolatot.

Bemutatkozunk

Kapcsolat

Rhenus Office Systems Hungary Kft.

2310 Szigetszentmiklós, Leshegy u 30.

Telefon: +36(24)887-180

Fax: +36(24)887-182