Standard In/Out díjcsomag – sorban állás nélkül

A Standard In/Out csomag igénybe vétele esetén az előre elkészített levél küldeményeket személyesen vesszük át a cége telephelyén, melyeket aznap garantáltan postára adjuk. Ezen túl a bejövő leveleit is személyesen adjuk át a cég telephelyén.

A díjcsomag nettó havi díja: 16 900 Ft/hó

Amit a díjcsomag tartalmaz

  • a Standard Out díjcsomag tartalma
  • a bejövő levelei átirányítása postafiókba
  • beérkező levél küldeményeinek kiszállítása és személyes átadása a cége telephelyén
  • személyes átadás-átvétel a cége telephelyén, hetente 2x, munkanapokon, a kimenő levelek átvételével egyező időpontban

Amit a díjcsomag NEM tartalmaz

  • a postázási költségek

Postai díjszabás szerint

  • utánvéttel érkező küldemények postai díjai

Postai díjszabás szerint

 

Választható pluszszolgáltatások

  • be- és kiszállítás további munkanapon

1.900 Ft/munkanap/hó

  • beérkező küldemények kiszállítása az átvételtől eltérő időpontban (pl. kiszállítás délelőtt, átvétel délután)

2.900 Ft/hó

Garantált ajándék

A Standard In/Out csomag megrendelése esetén a cége 30 napig DÍJMENTESEN kipróbálhatja az irodai selejt iratok biztonságos gyűjtési és megsemmisítési szolgáltatásunkat:

  • 1 db 70 literes, kulccsal zárt és iratbedobó nyílással ellátott iratgyűjtő konténer kihelyezése,
  • a konténer elszállítása,
  • a konténerben összegyűlt selejtezendő iratok biztonságos, zárt technológiával történő megsemmisítése,
  • tanúsított igazolás az iratok teljes megsemmisítéséről (GDPR)


 

Kérem töltse ki az alábbi űrlapot, kollégánk rövid időn belül felveszi Önnel a kapcsolatot.

Bemutatkozunk

Kapcsolat

Rhenus Office Systems Hungary Kft.

2310 Szigetszentmiklós, Leshegy u 30.

Telefon: +36(24)887-180

Fax: +36(24)887-182