Premium In/Out csomag – a teljes postázási megoldás
A Premium In/Out díjcsomag igénybe vétele esetén teljesen elfelejtheti a cége postázási feladatait. Az előre elkészített küldeményeken túl, a kiküldésre szánt, kinyomtatott iratait mi készítjük elő postázásra (borítékolás, címzés, súlymérés, bérmentesítés) és aznap postára is adjuk. Ezen túl a bejövő leveleit is személyesen adjuk át Önöknek a cég telephelyén.
A díjcsomag nettó havi díja: 34 900 Ft/hó
Amit a díjcsomag tartalmaz
- a Prémium Out díjcsomag tartalma,
- a bejövő levelei átirányítása postafiókba,
- beérkező levél küldeményeinek kiszállítása és személyes átadása a cége telephelyén,
- személyes átadás-átvétel a cége telephelyén, hetente 2x, munkanapokon, a kimenő iratok és levelek átvételével egyező időpontban.
Amit a díjcsomag NEM tartalmaz
|
|
|
Választható pluszszolgáltatások
|
1.900 Ft/munkanap/hó |
|
2.900 Ft/hó |
Garantált ajándék
A Premium In/Out csomag megrendelése esetén a cége 45 napig DÍJMENTESEN kipróbálhatja az irodai selejt iratok biztonságos gyűjtési és megsemmisítési szolgáltatásunkat:
|
|
Kérem töltse ki az alábbi űrlapot, kollégánk rövid időn belül felveszi Önnel a kapcsolatot.
Szolgáltatásaink
Bemutatkozunk
Kapcsolat
Rhenus Office Systems Hungary Kft.
2310 Szigetszentmiklós, Leshegy u 30.
Telefon: +36(24)887-180
Fax: +36(24)887-182