1. Dokumentumkezelés és iratmegsemmisítés
A hatékony és szervezett munka fenntartása érdekében minden vállalatnak jól működő dokumentumkezelési folyamatokkal kell rendelkeznie, hogy eredményesen tudja kezelni azt a több ezer dokumentumot, amit a mindennapi munka során hoznak létre, használnak fel, tárolnak és végül semmisítenek meg.
A gyakorlatban mégis azt tapasztaljuk, hogy a legtöbb cégben a dokumentumkezelés és iratmegsemmisítés kérdései nem kapnak elég figyelmet. Ez tökéletesen tetten érhető az egyre növekvő irathalmok látványában és a gyakori adatvesztésekben.
A vírushelyzet a dokumentumkezelési és iratmegsemmisítési stratégia újragondolására készteti a vállalatokat, beleértve az információáramlás digitális útra terelését. Amennyiben segítségre van szüksége, mi állunk rendelkezésére.
2. Postai ügyintézés
A vírushelyzettel együtt járó home office a postai ügyintézést és levelezést is megnehezítette. Most fontosabbá vált, mint korábban bármikor, hogy a levelezés gördülékenységét biztosítsuk - ezt megtehetjük cégen belüli átszervezéssel is, például egy vagy több munkatárs bevonásával, vagy akár kiszervezéssel is.
A kiszervezésnek megvannak a maga jól látható előnyei:
-
Időmegtakarítás – Gyakran órákat, napokat vesz igénybe a kimenő levelek előkészítése, vagy a bejövő levelek átvétele, bontása, szkennelése, iktatása. A kiszervezésnek köszönhetően munkatársa a munkaidejét a saját munkájára fordíthatja.
-
Plusz költségek nélkül – Nem kell számolnia a postai ügyintézés plusz költségeivel, mint például az üzemanyagköltséggel
-
Kiszámíthatóság – Nincs több későn feladott vagy átvett postai küldemény, hiszen a megbízott szolgáltató mindent határidőre intéz.
-
Adatbiztonság – A szolgáltató megvédi levéltitkait és postai személyes adatait.
Amennyiben fontolgatja a kiszervezés gondolatát, forduljon hozzánk bizalommal! Legyen szó előkészített levelei kiküldéséről, vagy a beérkező levelei személyes átvételéről, mi biztosítjuk a postázás feladatait.