A papírmentes irodák előnyei a hagyományos irodákkal szemben

A papírmentes irodák előnyei a hagyományos irodákkal szemben

Egy iroda életében természetes a sok irat, melyek sokszor rendezetlenül hevernek az asztalokon; illetve hatalmas dobozokban, szekrényekben foglalják az értékes helyet. Egyre több cég ismeri fel ennek a hátrányait és tesz lépést az elektronikus iratkezelés irányába.

Az irat pazarlás globális probléma. Az USA-ban működő vállalatok a statisztikák szerint évente több, mint 120 milliárd dollárt költenek nyomtatott űrlapokra. Az összeg nagyságán túl viszont az is árulkodó, hogy ezek a papírok a tapasztalatok szerint úgy három hónapon belül a szemétben landolnak.

Ráadásul később ezek megsemmisítésére sem szoktak a vállalatok megfelelő figyelmet fordítani, így számolni kell az információbiztonsági veszélyekkel is.

 

A papír alapú munkavégzés minden, csak nem hatékony!

A kollégák folyamatosan problémákat görgetnek maguk előtt, amelyek visszafogják őket a produktivitás és a termelékenység tekintetében.

A nyomtatott dokumentumok ugyanis eltűnhetnek, rongálódhatnak, nehezen rendszerezhetőek, valamint egyszerre csak egy ember tudja használni őket.

 

Mi lehet a megoldás a papírhalmazokra?

Ajánlott a mai sztenderdeknek megfelelő, papírmentes iroda kialakítása. Ennek kulcsa a digitalizálás: egy elektronikus rendszer kiépítésével egyszerűbben rendezhetőek a dokumentumok és rengeteg idő takarítható meg. Ráadásul így nem kell nyomtatni, fénymásolni, dobozokban tárolni, vagy szakszerűen megsemmisíteni őket.

Még mindig többségben vannak azok cégek, ahol a munkafolyamatok papír alapúak - így ha még időben sikerül váltani, könnyen versenyelőnyre tehetnek szert velük szemben.

A hatékonyabb munkavégzés ugyanis azokra jellemző, akik élni tudnak a korszerű megoldásokkal és be tudják építeni munkafolyamataikba a legújabb technológiai újításokat.

 

Készen állunk új szintre emelni a céges munkafolyamatokat!

 

Egy ilyen digitalizálási folyamat komoly szervezést igényel. Nagy lépés ez egy cég életében, tapasztalat nélkül pedig megelőzhető hibákba is bele lehet futni. Ez a folyamat sok munkával jár - nem jó ötlet erre házon belül kapacitást áldozni.

A munkavállalók foglalkozzanak a napi feladataikkal, a digitalizálást pedig bízzuk profi szakemberekre. Mi a Rhenusnál rendelkezünk a szükséges szakértelemmel és tapasztalattal ahhoz, hogy levegyük ezt a terhet az Önök válláról.

 

Ha többet szeretne tudni arról, hogy a Rhenus Office Systems Hungary Kft. hogyan segíthet az irodai élet gördülékenyebbé tételében, kattintson ide és vegye fel velünk a kapcsolatot az oldal alján, mi pedig hamarosan keresni fogjuk!

 

ÍRJON NEKÜNK!