Miért érdemes igénybe venni a bértárolás szolgáltatását?

Miért érdemes igénybe venni a bértárolás szolgáltatását?

Számos vállalkozás nem fordít elég figyelmet arra, hogy megoldja a felhalmozódott papírok problémáját. Azonban ez egy nagyon fontos feladat, hiszen rengeteg előnnyel járhat az iratok megfelelő elrendezése, a vállalkozások pedig ezáltal hatékonyabb és eredményesebb munkavégzésre lesznek képesek.

Ugyan az iratok mennyisége évről-évre növekszik, ám az irodák, irattárak vagy telephelyek befogadóképessége sajnos véges, ezáltal az iratok tárolására szánt helyek száma korlátozott.

Azonban nagyon fontos, hogy egy cég megfelelően rendezze és tárolja az iratait, még azokat is, amiket nem használ napi szinten, vagy esetleg már nincs szükség rájuk, de még nem semmisíthetőek meg.

Ilyen esetben a vállalkozások kénytelenek kibővíteni a tároló kapacitásukat. Plusz tároló szekrényeket vásárolnak, feltornyozzák a dokumentumokat vagy egy teljesen új, nagyobb irodát bérelnek.

Ezek a lépések azonban jelentős kiadással, kényelmetlenséggel és logisztikával járnak, és nem is szolgálnak hosszú távú megoldással.

Erre a problémára sokkal egyszerűbb és kényelmesebb lehetőséget nyújt a bértárolás, mint hosszú távú megoldás.

1. Miért érdemes a bértárolás szolgáltatást igénybe venni?

Az irodában a hatékony munkavégzéshez fontos a tiszta és rendezett környezet. A bértárolás lehetőséget nyújt az irodai dokumentumok rendszerezett tárolására, így javítva az iroda munkakörnyezetét.

2. Biztonságos tárolás

A bértároló létesítmények általában magas szintű biztonságot nyújtanak. Ezek a helyek kifejezetten erre a célra vannak kialakítva és gyakran magas technológiai szintű védelmi rendszerekkel és felügyelettel rendelkeznek. A bértároló létesítmények gyakran kiváló tűzvédelmi és környezetvédelmi intézkedéseket alkalmaznak.

Az iratok így olyan helyekre kerülnek, ahol irattározásra specializálódott szakemberek intézik a dokumentumok megfelelő, professzionális tárolását és rendszerezését, ügyelve arra, hogy a törvényi előírásokat és az adatvédelmi szempontokat is maximálisan szem előtt tartsák.

3. Felszabadított terület

Az irodai dokumentumok kiszervezése lehetővé teszi az irodaterület egy részének felszabadítását és hatékonyabb kihasználását, így az irodai munkavégzés hatékonyabb lehet.

Az irodai terület felszabadítása lehetővé teszi, hogy a dolgozók kényelmesen mozoghassanak az irodában. A tágasabb munkaterület növelheti a hatékonyságot és a kollégák közötti kommunikációt. Az üres, tágas terület lehetőséget kínál az iroda kreatívabb kialakítására és berendezésére. Ez segíthet a munkahelyi környezet frissítésében és inspirálóbbá tételében.

Az egyszerűsített és rendezett munkakörnyezet hozzájárulhat a dolgozók jólétéhez és mentális egészségéhez. Az elrendezés és a tisztaság növelheti a munkahelyi elégedettséget.

Az üres irodai terület lehetőséget kínál az iroda bővítésére vagy új funkciók hozzáadására, például új munkaállomások létrehozására vagy új csapatok befogadására.

Az üres terület alkalmas lehet belső rendezvények, tréningek vagy munkahelyi események számára, növelve az iroda sokoldalúságát és funkcionalitását.

Végül, de nem utolsó sorban az üres irodai terület rendezettsége és tisztasága pozitív benyomást kelt az ügyfelek és partnerek számára, akik látogatják az irodát.

ÍRJON NEKÜNK!

4. Idő- és költségmegtakarítás

Egy vállalkozás a bértárolás segítségével időt és pénzt takaríthat meg, mivel nem kell saját raktárat fenntartani vagy saját beruházásokat tenni a tárolóhely kialakítására.

Az idő- és költségmegtakarítás lehetővé teheti a munkavállalók számára, hogy rugalmasabb munkaidőben dolgozzanak, ami növelheti a munkahelyi elégedettséget és a munka-magánélet egyensúlyát.

Ezeken kívül, ha egy vállalkozás hatékonyabbá válik, kevesebb munkaerőre lehet szükség. Ezáltal csökkenthetők a bérek és egyéb munkaerőköltségek.

5. Miért éri meg a Rhenus-t választani?

 

  • Naprakész, elektronikus nyilvántartás a tárolt dokumentumokról
  • Adatszolgáltatási garancia
  • Kiemelkedő tapasztalat az irattározás, iratmentés, archiválás, digitalizálás és iratmegsemmisítés területein
  • Korszerű technikai és biztonsági előírásoknak való megfelelés
  • Az iratok vonalkóddal való ellátása, informatikai rendszerbe történő bevitele, ennek köszönhetően könnyű, gyors kereshetősége
  • Az ideális páratartalom betartása, a törvényi előírásoknak, tűzvédelmi szabályoknak való megfelelés
  • Rugalmasság, az ügyféligények maximális előtérbe helyezése

Összességében elmondható, hogy a vállalkozásoknak előbb, vagy utóbb érdemes igénybe venni a bértárolás szolgáltatását. Bár az iratok nem lesznek közvetlenül kéznél, de egy megfelelő szolgáltató nagyon rövid időn belül biztosítani tudja a keresett iratot eredeti vagy másolat formájában. Emellett lehetőséget nyújt az azonnali, digitális úton történő átadásra is.

 

Ha többet szeretne tudni arról, hogy a Rhenus Office Systems Hungary hogyan segíthet a bértárolásban, akkor kattintson ide és vegye fel a kapcsolatot velünk az oldal alján, mi pedig hamarosan keresni fogjuk!