Iratmentés hírek

Blog

Miért fontos a professzionális, céges iratmegsemmisítés?

2020. november 23.

Napjaink felgyorsult világában a vállalatok igyekeznek dokumentumaikat digitalizált formában tárolni, de még mindig rengeteg irat hever az irodai polcokon.

Bővebben

Iratmentés - Avagy, mit tegyünk a vállalati dokumentumok károsodása esetén?

2020. november 05.

A témában szerzett tapasztalataink egyértelműen azt mutatják, hogy egy átnedvesedett papír már akár 3-4 nap elteltével gombásodni, penészedni kezd. A papír alapú dokumentumok esetén fennáll a kockázata annak, hogy nedves levegő hatására a különféle penészgombák spórái nagy tempóban növekedni kezdenek.

Bővebben

Vállalati dokumentumkezelés hatékonyan

2020. október 26.

Egy cég sikerességének alapját jelenti a különböző információk, dokumentumok megfelelő kezelése és tárolása. Tehát a hatékony vállalati dokumentumkezelés sokkal fontosabb, mint azt elsőre gondolnánk.

Bővebben

Az adatvédelem jelentősége a vállalati kultúrában

2020. október 19.

A hazai vállalatok többsége sajnos még manapság sem tartja prioritásnak az adatvédelmet. Ha pedig egy cég vezetősége sem veszi komolyan az információbiztonságot, akkor a dolgozója miért is helyezne hangsúlyt az erre vonatkozó szabályok betartására?

Bővebben

A digitalizációs folyamat felgyorsulása - avagy hogyan változtak meg a vállalati normák Magyarországon?

2020. október 08.

Ahogy a világ minden táján, úgy hazánkban is óriási változásokat hozott a koronavírus járvány megjelenése. Sajnos megannyi negatív hatását kellett elszenvednie a vállalati világnak, ugyanakkor, ha mélyebben megvizsgáljuk a vírus időszak következményeit, be kell lássuk, hogy igenis van néhány pozitív hatása is a kialakult helyzetnek. Ez pedig leginkább abban érhető tetten, hogy a helyzet rákényszerítette a vállalatokat az innovációra és a digitalizációs folyamataik felgyosítására.

Bővebben

Digitális archiválás - A megoldás a törvényi előírásoknak megfelelő digitális adatkezelésre

2020. október 02.

A COVID-19 miatt előálló új helyzet számtalan problémával jár a vállalatok számára. A munkatársak sok estben home office-ba kényszerülnek, de a cégnek mindeközben biztosítania kell a megfelelő ügymenethez szükséges (digitális) információ áramlást, adattárolást. Egyre nagyobb kihívást jelent a szigorodó törvényi előírásoknak megfelelő adatkezelés és tárolás, illetve a megfelelő adatstruktúra kialakítása és fenntartása. Pontosan ezekre a kihívásokra ad kiváló megoldást a digitális archiválás.

Bővebben
1 2 3 4 5 6

Bemutatkozunk

Kapcsolat

Rhenus Office Systems Hungary Kft.

2310 Szigetszentmiklós, Leshegy u 30.

Telefon: +36(24)887-180

Fax: +36(24)887-182