Iratmentés hírek

Blog

Biztosan a belső iratmegsemmisítés a legjobb iratmegsemmisítési megoldás?

2020. május 20.

Az iratmegsemmisítés kapcsán gyakran visszatérő kérdés, hogy érdemes-e egy iratmegsemmisítéssel foglalkozó céget megbízni kiszervezés céljából, vagy pedig elég, ha a munkatársakra bízzuk a feladatot. Mi azt tapasztaljuk, hogy a tevékenység kiszervezésének megvannak a maga jól látható előnyei a belső iratmegsemmisítéssel szemben - nézzük is meg, hogy melyek ezek.

Bővebben

Vissza az irodába - De mi legyen a céges dokumentumokkal?

2020. május 13.

A koronavírus hatására magyarok milliói kényszerültek home office-ban végezni a mindennapi munkájukat, azonban lépésről-lépésre egyre többen szivárognak vissza az irodákba és egy ponton a vállalatok nagy része vissza fog állni a normális kerékvágásba. Bármikor is jöjjön el ez a pillanat, egy biztos: minden vállalatnak érdemes lesz megfontolnia mindazoknak az érzékeny információkat tartalmazó céges dokumentumoknak a megsemmisítését, amelyeket a munkavállalók otthon tartottak a világjárvány idején, vagy pedig szétszórva hevertek az irodában.

Bővebben

2 vállalati tevékenység, mely a vírushelyzetben nagyobb figyelmet kap

2020. május 07.

A jelenlegi vírushelyzet szinte minden tekintetben rányomja a bélyegét a vállalatok működésére. A legtöbbek számára most kevésbé a termelés, sokkal inkább a krízismenedzsment és az adminisztrációs feladatok töltik ki az idő nagy részét. Jelenleg több idő marad olyan feladatokra, amelyek “békeidőben” nem kapnak elég figyelmet - ezek közül emelünk most ki kettőt.

Bővebben

Üzletmenet folytonosság - COVID-19

2020. április 22.

Az új típusú koronavírus (COVID-19) járvány nem mindennapi helyzet elé állít bennünket állampolgárként, szülőként, munkáltatóként és munkavállalóként egyaránt.

Bővebben

A vállalati információbiztonság alappillére: a tiszta asztal politika

2020. február 25.

Definíció szerint a tiszta asztalra vonatkozó irányelvek azt határozzák meg, hogy az alkalmazottaknak miként kell otthagyniuk az asztalukat és a munkakörnyezetüket a nap végén, vagy bármikor, amikor elhagyják azt. Az irányelvek célja, hogy elősegítsék a vállalati információbiztonságot, megvédjék az érzékeny adatokat.

Bővebben

Vállalati dokumentumkezelési stratégiák

2020. február 18.

Habár a cégek hagyományosan irattároló szekrényekben és fiókokban tárolják a dokumentumaikat és a vállalati dokumentumkezelés is ad-hoc módon történik, ma már eredményesebb és biztonságosabb lehetőségek is rendelkezésre állnak - elég csak a külső irattározásra gondolni!

Bővebben
1 2 3 4

Bemutatkozunk

Kapcsolat

Rhenus Office Systems Hungary Kft.

2310 Szigetszentmiklós, Leshegy u 30.

Telefon: +36(24)887-180

Fax: +36(24)887-182