2 vállalati tevékenység, mely a vírushelyzetben nagyobb figyelmet kap - Rhenus Office Systems Hungary Kft.

2 vállalati tevékenység, mely a vírushelyzetben nagyobb figyelmet kap

A jelenlegi vírushelyzet szinte minden tekintetben rányomja a bélyegét a vállalatok működésére. A legtöbbek számára most kevésbé a termelés, sokkal inkább a krízismenedzsment és az adminisztrációs feladatok töltik ki az idő nagy részét. Jelenleg több idő marad olyan feladatokra, amelyek “békeidőben” nem kapnak elég figyelmet - ezek közül emelünk most ki kettőt.

1. Dokumentumkezelés és iratmegsemmisítés

A hatékony és szervezett munka fenntartása érdekében minden vállalatnak jól működő dokumentumkezelési folyamatokkal kell rendelkeznie, hogy eredményesen tudja kezelni azt a több ezer dokumentumot, amit a mindennapi munka során hoznak létre, használnak fel, tárolnak és végül semmisítenek meg.

A gyakorlatban mégis azt tapasztaljuk, hogy a legtöbb cégben a dokumentumkezelés és iratmegsemmisítés kérdései nem kapnak elég figyelmet. Ez tökéletesen tetten érhető az egyre növekvő irathalmok látványában és a gyakori adatvesztésekben.

A vírushelyzet a dokumentumkezelési és iratmegsemmisítési stratégia újragondolására készteti a vállalatokat, beleértve az információáramlás digitális útra terelését. Amennyiben segítségre van szüksége, mi állunk rendelkezésére.

2. Postai ügyintézés  

A vírushelyzettel együtt járó home office a postai ügyintézést és levelezést is megnehezítette. Most fontosabbá vált, mint korábban bármikor, hogy a levelezés gördülékenységét biztosítsuk - ezt megtehetjük cégen belüli átszervezéssel is, például egy vagy több munkatárs bevonásával, vagy akár kiszervezéssel is.

A kiszervezésnek megvannak a maga jól látható előnyei:

  • Időmegtakarítás – Gyakran órákat, napokat vesz igénybe a kimenő levelek előkészítése, vagy a bejövő levelek átvétele, bontása, szkennelése, iktatása. A kiszervezésnek köszönhetően munkatársa a munkaidejét a saját munkájára fordíthatja.

  • Plusz költségek nélkül – Nem kell számolnia a postai ügyintézés plusz költségeivel, mint például az üzemanyagköltséggel

  • Kiszámíthatóság – Nincs több későn feladott vagy átvett postai küldemény, hiszen a megbízott szolgáltató mindent határidőre intéz.

  • Adatbiztonság – A szolgáltató megvédi levéltitkait és postai személyes adatait.

Amennyiben fontolgatja a kiszervezés gondolatát, forduljon hozzánk bizalommal! Legyen szó előkészített levelei kiküldéséről, vagy a beérkező levelei személyes átvételéről, mi biztosítjuk a postázás feladatait.

Vissza a hírekhez!

Bemutatkozunk

Kapcsolat

Rhenus Office Systems Hungary Kft.

2310 Szigetszentmiklós, Leshegy u 30.

Telefon: +36(24)887-180

Fax: +36(24)887-182