Céges archiválás a Rhenus segítségével - Biztonság és hatékonyság magas fokon - Rhenus Office Systems Hungary Kft.

Céges archiválás a Rhenus segítségével - Biztonság és hatékonyság magas fokon

Egy cég irodájában nincs is annál bosszantóbb, mikor egyetlen dokumentumot hosszú-hosszú perceken vagy akár órákon át kell keresgélnünk. Ez történik ugyanis, mikor káosz van egy irodában, mikor minden íróasztalt és polcot papírok sokasága borít. 

Talán nem is gondolnánk, de az alkalmazottak munkaidejének egészen nagy százalékát teszi ki a dokumentumok keresésével töltött idő. A valóban produktív munkával töltött idő tehát lerövidül, így a rendszerezésre, nyilvántartásra általában már egyáltalán nem fordítanak időt és energiát a munkatársak.

Megoldás lehet egy új munkavállaló felvétele vagy egy már meglévő megbízása, akinek kizárólag a céges archiválásra korlátozódik a munkaköre.

Ez viszont újabb költségeket jelent, ráadásul egy nagyvállalatnál, ahol akár több millió papír is mozoghat nap mint nap, nem is elegendő egyetlen személy kijelölése erre a feladatra.

Megfelelő céges archiválásra azonban mindenképp szükség van, hiszen bármikor történhetnek olyan balesetek, aminek következtében a számítógépeken tárolt adatok egy szempillantás alatt elveszhetnek. Ilyenkor jön képbe a céges archiválás, aminek köszönhetően az információk bármikor visszaszerezhetők és visszakereshetők.

A céges archiválás célja tehát nem más, mint azon iratok hosszú távú megőrzése, melyekre a mindennapok során már nincs szükség a vállalatnál, azonban mégis fontos információkat tartalmaznak.

Minderre tökéletes megoldás lehet a céges archiválás kiszervezése. Ezáltal a vállalkozás meg tudja őrizni fontos dokumentumait hosszú távon, ugyanakkor mégsem foglalják a helyet feleslegesen az irodában.

Hogyan segíthet a Rhenus a céges archiválásban?

A Rhenus szolgáltatása professzionális segítséget nyújt a céges archiválásban, az iratok külső tárolásában.

A céges archiválás kiszervezése egyértelműen az adatbiztonságot és a munkafolyamatok hatékonyságát hivatott növelni, amely tényezőket ma már egy cégvezető sem hagyhat figyelmen kívül.

A külső irattározás során legfőbb célunk, ügyfeleink igényeinek magas szintű kielégítése, így garantált, hogy csapatunk minden folyamatot kifejezetten a megbízó vállalat kéréseit és elvárásait előtérbe helyezve végez el.

Mire számíthat, ha a Rhenus szolgáltatását választja?

  • A törvényi rendelkezéseket maximálisan szem előtt tartva őrizzük a dokumentumok és információk biztonságát.

  • A cégen belüli munkafolyamatok hatékonyságának növekedését, az adatbiztonság megerősödését.

  • Minden egyes archiválandó iratot vonalkóddal jelölünk, mely a tárolási hely mellett, informatikai rendszerünkbe is bekerül.

  • Saját fejlesztésű online kereső rendszerünknek köszönhetően garantált a gyors és könnyű anyag keresés, illetve azok megrendelése fizikai vagy digitális formában.

  • Az iratokat 24 órán belül rendelkezésre bocsátjuk, de akár ennél is rövidebb idő alatt, ha ügyfelünk az expressz eljárásunkat választja.

  • Garantált biztonság: riasztóberendezések, tűzjelzők, zsiliprendszerek, videó-felügyelet, területvédelem, belépési- és dokumentumkontroll.

 

Ha többet szeretne tudni arról, hogy a Rhenus Office Systems Hungary Kft. hogyan segíthet az irattározásban, akkor kattintson ide és vegye fel a kapcsolatot velünk az oldal alján, mi pedig hamarosan keresni fogjuk!

 

Vissza a hírekhez!

Bemutatkozunk

Kapcsolat

Rhenus Office Systems Hungary Kft.

2310 Szigetszentmiklós, Leshegy u 30.

Telefon: +36(24)887-180

Fax: +36(24)887-182