Digitális archiválás - A megoldás a törvényi előírásoknak megfelelő digitális adatkezelésre - Rhenus Office Systems Hungary Kft.

Digitális archiválás - A megoldás a törvényi előírásoknak megfelelő digitális adatkezelésre

A COVID-19 miatt előálló új helyzet számtalan problémával jár a vállalatok számára. A munkatársak sok estben home office-ba kényszerülnek, de a cégnek mindeközben biztosítania kell a megfelelő ügymenethez szükséges (digitális) információ áramlást, adattárolást. Egyre nagyobb kihívást jelent a szigorodó törvényi előírásoknak megfelelő adatkezelés és tárolás, illetve a megfelelő adatstruktúra kialakítása és fenntartása. Pontosan ezekre a kihívásokra ad kiváló megoldást a digitális archiválás.

A vírus a felhő alapú technológiák előretöréséhez vezetett

Jelenleg egy kényszerhelyzetbe került a céges világ, hiszen a legtöbbek eddig még csak nagyon óvatosan ismerkedtek a felhő alapú megoldásokkal, most viszont ez az egyetlen lehetőségük a működésük fenntartására.

A papír alapú adatkezelés a jelenlegi helyzetben ellehetetleníti a működést. A munkatársak nem férnek így hozzá a megfelelő információhoz és a folyamatok elakadnak vagy el sem indulnak, továbbá a kulcsinformációk könnyedén elveszhetnek az irathalmokban, vagy könnyen a kukában landolhatnak.

Ma már minden cégnek szüksége van arra, hogy:

  • A legfontosabb információkat digitálisan tudják tárolni egy archívumban.

  • A munkatársak mindezekhez az információhoz gyorsan és könnyedén hozzáférjenek.

  • Komplett adatstruktúrákat tudjanak könnyedén kialakítani és fenntartani.

  • Az egyre szigorodó, adatkezelést érintő jogi környezetnek 100%-ban megfeleljenek.

  • És az adatmennyiséget érintő kapacitás rugalmasan növelhető vagy csökkenthető legyen bármelyik pillanatban.

A megoldás: Digitális archiválás

A Rhenusnál egy olyan saját szerverparkkal rendelkezünk, amelyen a digitalizált adatok könnyedén tárolhatók és hozzáférhetők és amely jogi szempontból tökéletesen megfelel a környezet előírásainak.

Milyen előnyei vannak digitális archívumunknak?

 

  • Időnyereség a hatékony tárolásnak és a gyors hozzáférésnek köszönhetően

  • Biztonságos tárolás a saját tulajdonú, Rhenus-Szerverparknak köszönhetően

  • A tárhely optimalizálható

  • Lehetőség a valós idejű keresésre teljes szövegben, tulajdonságok vagy metaadatok alapján

  • Importálások rugalmas kezelése, pl.: automatizálva vagy külső Software integrálásával

  • Adatok ellenőrzött archiválása verzió-managementtel

  • Garantált IT biztonság és minőség ISO 27001-nek köszönhetően

Digitális archiválás szolgáltatásunknak köszönhetően áthidalhatóvá válik a vírushelyzet okozta problémák egy egészen jelentős része.

A munkafolyamatok gördülékenyebbé válnak, az információkhoz könnyen hozzáférhetnek a kollégák, nagy mennyiségű információ tehető elérhetővé bármelyik pillanatban és többé attól sem kell félni, hogy vajon a hatóságok mikor vesznek észre egy jogi hiányosságot cégünknél.

 

Ha többet szeretne tudni arról, hogy a Rhenus hogyan segíthet a digitális archiválásban, akkor kattintson ide és vegye fel a kapcsolatot velünk az oldal alján, mi pedig hamarosan keresni fogjuk.

 

 

Vissza a hírekhez!

Bemutatkozunk

Kapcsolat

Rhenus Office Systems Hungary Kft.

2310 Szigetszentmiklós, Leshegy u 30.

Telefon: +36(24)887-180

Fax: +36(24)887-182