Digitális átállás 2021-ben, vállalati környezetben - Rhenus Office Systems Hungary Kft.

Digitális átállás 2021-ben, vállalati környezetben

A koronavírus járvány megjelenése világszerte óriási változásokat, korlátokat hozott a mindennapjainkba, amely a vállalatok működését is nagymértékben átalakította. Manapság a munkavállalók nagy többsége részleges vagy teljes home office-ba kényszerül, persze csak azokon a munkahelyeken, ahol ez lehetséges.

Ugyanis, hiába megvalósítható már hosszú évek óta a teljes digitális átállás, a vállalatok nagy százaléka még mindig nem hajlandó változtatni, ezzel együtt a mai napig tengernyi papírt halmoznak fel az irodákban.

Márpedig a jelenlegi helyzet a legtöbb munkahelyen megköveteli a digitális átállást, illetve egyre nagyobb nehézséget jelent mind a törvényi előírásoknak megfelelő adatkezelés, mind a munkavállalók és ügyfelek számára kialakított zökkenőmentes folyamatok biztosítása.

Ezeken a nehézségeken könnyedén át tud lendülni egy vállalat, ha nyitott a digitális átállásra.

A céges digitalizálás nem csak jelen helyzetben nyújt kitűnő megoldást, hosszú távon rengeteg előnnyel jár, de a munkafolyamatokban már rövid távon is megmutatkozik a digitális átállásnak köszönhető gördülékenység.

Magyarországon eddig leginkább a multinacionális vagy nagyvállalatokra volt jellemző a digitális átállásra való nyitottság, illetve a megvalósítás is, a kisebb cégek körében ez nem igazán volt prioritás.

Összességében amellett, hogy sajnos rengeteg negatív hatással és következménnyel jár a vírushelyzet, pozitív hozadékának tekinthető a digitális átállás felé nyitás.

Miért olyan “nagy kihívás” a digitális átállás?

Előfordulhat nagyobb cégeknél is, de leginkább a kisebb cégeknél figyelhető meg, hogy vezetőik nem igen nyitottak az innovációra, illetve nem feltétlen érzik szükségét a digitális átállásnak.

Sok cég esetében hallhatjuk, hogy “felesleges”, “költséges” vagy “időigényes” a digitális átállás, így nincs igazán nagy motiváció a váltásra.

Ugyanakkor azok a cégek, akik nyitottak a változásra, az innovációra, hosszútávon jellemzően sokkal eredményesebbek, sikeresebbek tudnak lenni, illetve nagyobb ütemben képesek fejlődni.

A mai helyzet gyors reagálást igényelt és igényel a mai napig a vállalatoktól, a napjainkban fennálló állapot még egyértelműbbé tette a digitális átállás szükségességét és jelentőségét.

És bár a fejlődés érezhető a digitalizálás területén, ugyanakkor nagyon sok vállalkozás a mai napig nem volt képes még a részleges átállásra sem. Ezt pedig az is bizonyítja, hogy hazánkban a számlák közel 60%-a még mindig papíralapú.

Pedig a home office-ban dolgozók számára rendkívül fontos lett, hogy lehetőségük legyen bármikor, bárhol hozzáférni a munkahelyük dokumentumaihoz, adataihoz, amit kizárólag egy digitális archívum képes lehetővé tenni, illetve megkönnyíteni.

Mindemellett az is alátámasztja a digitális átállás sürgősségét, hogy egyes felmérések szerint, a vírus miatt home office-ba küldött alkalmazottak közel 40%-a a jövőben is ott tölti majd munkaidejét.

Miért fontos a professzionális vállalati digitalizálás, avagy a digitális átállással járó feladatok kiszervezése?

Ezen feladat kiszervezése nem kevés időt, energiát és költséget spórol meg a vállalatok számára, köszönhetően a tapasztalt, profi munkát végző, erre a területre specializálódott szolgáltatónak. Éppen ilyen a Rhenus is.

A Rhenus egy saját szerverparkkal rendelkezik, amelyen a digitalizált adatok könnyen tárolhatók, hozzáférhetők és amely jogi szempontból is tökéletesen megfelel az előírásoknak.

Szolgáltatásunk igénybevételével tehát:

●     A szervezet munkavállalói az összes céges adathoz, információhoz gyorsan és könnyedén, bárhonnan és bármikor hozzáférhetnek.

 

●     A hozzáférhetőség korlátozható, így meghatározható, hogy az egyes bizalmas információk, kik számára legyenek elérhetők.

 

●     A vállalat egy könnyen kezelhető, szerkeszthető, jól átlátható, fenntartható digitális archívummal gazdagodik.

 

●     Ügyfeleink az egyre szigorodó, adatkezelést érintő jogi környezetnek 100%-ban megfelelnek.

 

 

Ha többet szeretne tudni arról, hogy a Rhenus hogyan segíthet a dokumentumok digitalizálásban, akkor kattintson ide és vegye fel a kapcsolatot velünk az oldal alján, mi pedig hamarosan keresni fogjuk!

Vissza a hírekhez!

Bemutatkozunk

Kapcsolat

Rhenus Office Systems Hungary Kft.

2310 Szigetszentmiklós, Leshegy u 30.

Telefon: +36(24)887-180

Fax: +36(24)887-182