Miért fontos a professzionális, céges iratmegsemmisítés? - Rhenus Office Systems Hungary Kft.

Miért fontos a professzionális, céges iratmegsemmisítés?

Napjaink felgyorsult világában a vállalatok igyekeznek dokumentumaikat digitalizált formában tárolni, de még mindig rengeteg irat hever az irodai polcokon.

Egyre fontosabbá válik az adatok, információk védelme, azonban van egy kritikus pont, amelyre rengeteg esetben nem helyeznek elég nagy hangsúlyt, ez pedig nem más, mint a céges iratmegsemmisítés.

Az eredményes működés érdekében a vállalati dokumentumkezelés fontos részét kellene képezze az anyagok megfelelő megsemmisítése is.

A vállalatok nagy része leginkább az aktuálisan használt iratok védelmére összpontosít, azonban elkerülik a figyelmüket azok a papírok, amelyekre már nincs szükség.

A legtöbb esetben a már nem használt iratok a kukában landolnak, egyszerűen kidobják őket az alkalmazottak, mindenféle körültekintés nélkül. A professzionális céges iratmegsemmisítés pedig sokkal fontosabb, mint azt gondolnánk.

De mégis miért van szükség külső segítségre?

Első pillantásra biztosan feleslegesnek tűnik a külső beavatkozás, hiszen azt gondolnánk ezt cégen belül is könnyedén meg lehet oldani. Valójában ez nincs így, illetve megoldható, de az az adatvédelem kárára megy sok esetben.

A kidobott anyagoknál rendkívül nagy rá az esély, hogy azok illetéktelen kezekbe kerülnek, elővigyázatosság hiányában kiszivárognak. Ez pedig mondanunk sem kell, hogy mekkora károkat okozhat egy vállalkozás életében.

A céges iratmegsemmisítés folyamatait érdemes tehát kifejezetten erre specializálódott szolgáltatóra bízni.

Manapság szigorú törvényi szabályozások vonatkoznak az iratmegsemmisítésre, amelyekkel legtöbb esetben a cégeknek nincs ideje foglalkozni, ezzel szemben egy iratmegsemmisítéssel foglalkozó cég tökéletesen tisztában van velük.

Illetve nem csak időspórolás, de pénz és energia spórolást is jelent, ha nem kell külön embert alkalmazni erre a feladatra. Tehát, ha külsős szolgáltatót alkalmazunk a céges iratmegsemmisítés elvégzésére, akkor garantáltan nem kell plusz költségekkel számolnunk.

Bár a szolgáltatásnak megvan a maga ára, ugyanakkor nem kell tartanunk attól, hogy tönkremegy a drága ipari aprító vagy esetleg a kényes adatok kiszivárgása okán többletköltség keletkezik.

A Rhenus Office Systems Hungary számára az első és legfontosabb a megbízó vállalat és adatainak védelme a legmagasabb szinten.

Ha a céges iratmegsemmisítést a Rhenus-ra bízod, nem kell többé az azzal járó problémákkal foglalkoznod. Munkatársaink bizonyos időközönként kimennek az adott cég irodájába, összegyűjtik a megsemmisítésre szánt dokumentumokat, illetve az azokat tartalmazó gyűjtő konténereket.

Ezt követően egy zárt, erre alkalmas gépjárművel elszállítják az iratokat a megsemmisítő üzembe. A biztonságos iratmegsemmisítést követően, az annak során keletkezett papírbálák papírgyárakba kerülnek, ahol újrahasznosítják azokat.

 

Ha többet szeretne tudni arról, hogy a Rhenus Office Systems Hungary hogyan segíthet a dokumentumok biztonságos megsemmisítésében, akkor kattintson ide és vegye fel a kapcsolatot velünk az oldal alján, mi pedig hamarosan keresni fogjuk!

 

 

Vissza a hírekhez!

Bemutatkozunk

Kapcsolat

Rhenus Office Systems Hungary Kft.

2310 Szigetszentmiklós, Leshegy u 30.

Telefon: +36(24)887-180

Fax: +36(24)887-182