Mailroom / postázói szolgáltatások

Modern és hatékony postázói szolgáltatások költséget takarítanak meg és javítják az Ön szolgáltatásának minőségét.

AJÁNLATKÉRÉS
keyboard_arrow_up
Mail Solution – Postai ügyintézés

Mail Solution – Postai ügyintézés

Nem csak a bejövő és kimenő leveleket rendszerezzük és dolgozzuk fel, hanem a költségek optimalizálásának kérdésében is támogatjuk.

A Mail Solution szolgáltatással a cége kimenő és a bejövő postai ügyintézését is elvégezzük Ön helyett.

ELŐNYÖK

  • Időmegtakarítás – munkatársa a munkaidejét a saját munkájára fordíthatja
  • Plusz költségek nélkül – elfelejtheti a postai ügyintézés plusz költségeit (üzemanyag, parkolás)
  • Postai készpénzforgalom – a postai ügyintézést nálunk egyben, havonta, átutalással fizetheti
  • Kiszámíthatóság – nincs több későn feladott, vagy átvett postai küldemény
  • Adatbiztonság – mi megvédjük a levéltitkait és a postai személyes adatait (GDPR)

Kérdések és válaszok

​​​​​​Szeretné csökkenteni a kollégái postázással kapcsolatos terheit?

A Rhenus Office Systems Mail Solution szolgáltatása segíti a megoldásban! Legyen szó előkészített levelei kiküldéséről, vagy beérkező levelei személyes átvételéről, mi biztosítjuk a postázás feladatait.

Órákat, napokat vesz igénybe a kimenő levelek előkészítése, vagy a bejövő levelek átvétele, bontása, szkennelése, iktatása?

Mi ebben is segíteni tudunk Önnek.

add

Standard díjcsomagok

Standard díjcsomagjaink a Postára járás terhét veszik le a válláról.

Az Önnel egyeztetett időpontokban vállaljuk az előkészített levelei személyes átvételét a cége telephelyén, valamint a küldemények aznapi postai feladását.

Ezen túl a bejövő levelei cége telephelyén történő személyes kézbesítését is elvégezzük.

Standard Out díjcsomag a kimenő, a Standard In/Out díjcsomag a kimenő mellett a bejövő hagyományos postázásra nyújt megoldást a cége számára.

add

Premium díjcsomagok

Elegendő csak kinyomtatnia a küldendő dokumentumokat, mi a postai előkészítést (borítékolás, címzés, bérmentesítés) és a postázást is elvégezzük Ön helyett.

Előre egyeztetett időpontokban a küldendő iratokat és az előkészített postai küldeményeket átvesszük a cég telephelyén, az aznapi postázással kapcsolatos további teendőket pedig már mi intézzük.

Ezen túl a bejövő levelei cége telephelyén történő személyes kézbesítését is elvégezzük.

Premium Out díjcsomag a kimenő postázásra, míg a Premium In/Out díjcsomag a kimenő mellett a bejövő postázásra nyújt megoldást a cége számára.

add

Írjon nekünk!

Kéjük, töltse ki a következő űrlapot, kollégánk rövid időn belül felveszi Önnel a kapcsolatot.

Ajánlatkérés