Káosz az irodában? így tegyenek rendet örökre az iratok között

Káosz az irodában? így tegyenek rendet örökre az iratok között

Gondot okoz a káosz és az átláthatatlanság az irodában? Lehet és érdemes is tenni ellene! A Rhenus Office Systems szolgáltatásaival eljöhet a rendezettség ideje.

Az irodai munka gátját szokta képezni a sok papír. Hegyekben állnak az asztalokon, egy idő után már rendezetlenül. Van, hogy az egyik dokumentumra szükség lenne de nincs meg; vagy valaki elvitte, de nem tudni, hogy ki - még mindig nála van, csak nem rakta vissza. Össze-vissza rakosgatják a kollégák a dolgokat, az eredeti rendszer egy idő után megszűnik és nehéz fenntartani. Arról nem is beszélve, hogy a sok a papír, helyigényes.

Ezek sajnos mindennapos problémák egy irodában. Tenni kell ellenük. Ehhez az első lépés pedig a papírhalmok megszüntetése. Ezáltal kevésbé lesz zsúfolt a dolgozók asztala - minden átláthatóbb és rendezettebb lesz. Ez pedig az ő hatékonyságukra is pozitív hatással lesz.

ÍRJON NEKÜNK!

Hogy érdemes nekilátni a munkának?

 

A papír eltüntetésének legjobb módja, ha a dokumentumokat elektronikus formában archiváljuk és egy online hozzáférhető digitális tárhelyen tároljuk. Egy ilyen drive-ban minden irat ugyanúgy megtalálható és használható lesz. Rendszerezésre kerülnek (előzetesen egyeztetett elvek szerint) és később akár egyszerre többen is dolgozhatnak az adott dokumentummal egy időben. Meg lehet adni, hogy ki, mihez férhet hozzá - így az érzékenyebb iratok is védve maradnak. Ráadásul nem kell az irodában lenni: szükség esetén bárki hozzáférhet a szükséges iratokhoz online.

Sokkal praktikusabb és átláthatóbb így. Nem megy el annyi idő a keresgéléssel, ami jótékony hatással lesz a produktivitásra is.

A digitalizálást könnyebb mondani, mint megvalósítani. Ez egy hosszadalmas folyamat és tapasztalat hiányában fennál a hibák lehetősége is. Macerás ezt házon belül intézni - ezért is jó, hogy vannak olyan cégek, mint a Rhenus. Mi már sok éves tapasztalattal rendelkezünk. Túl vagyunk már számos komolyabb projekten, így tudjuk, mire kell figyelni.

Előzetesen egyeztetünk az ügyfelekkel az igényekről, ennek megfelelően intézzük a folyamatokat és az adatbázis felépítését. Így a cég dolgozóinak nem kell ezzel foglalkoznia - helyette tudnak haladni az egyéb dolgaikkal. Mi intézünk mindent.

 

Ha többet szeretne tudni arról, hogy a Rhenus Office Systems Hungary Kft. hogyan segíthet az irodai élet gördülékenyebbé tételében, kattintson ide és vegye fel velünk a kapcsolatot az oldal alján, mi pedig hamarosan keresni fogjuk!