A hagyományos postafiók digitalizálása lehetővé teszi a beérkező levelek gyorsabb és rugalmasabb feldolgozását. Mi az átállás folyamatát folyamatosan támogatjuk, tanácsokkal látjuk el az ügyfeleinket (van már tapasztalatunk ilyen téren, ami segít bizonyos hibák elkerülésében). A folyamat során a leveleket beszkenneljük, így azok digitális formátumúvá válnak. Modern szkennerrel, kiváló minőségben dolgozunk - nem kell aggódni a digitalizált változat olvashatósága miatt.
Feldolgozzuk és átvizsgáljuk az ügyfelek teljes postafiókját. A postát naponta frissítjük és továbbítjuk, így az adatokhoz vállalati szinten azonnal hozzá lehet férni. Ezáltal pedig optimalizálni lehet a vállalati folyamatokat is. Mindig az adott cég dönti el, hogy milyen típusú információkat, milyen formában és kinek továbbítsunk. A nem fontos dokumentumokkal (reklámanyagok) pedig úgy járunk el, ahogy azt szeretnék.
Miután beszkenneltük a beérkező leveleket és megvan, hogy melyik, kihez tartozik, feltöltjük azt az erre a célra létrehozott felületre - a digitális postafiókba. Függetlenül attól, hogy emailről, faxról, vagy számláról van szó, mindenki mindent megtalál a digitális levelezőjében. A találatok között természetesen lehet szűrni is, így csak azok a releváns levelek lesznek láthatóak, amikre éppen szükség van. Ezzel pedig értékes idő takarítható meg a cég számára, az iroda pedig papírmentessé és fenntarthatóvá válhat.
Mi a Rhenusnál segítünk abban, hogy a kollégáinak ne kelljen több időt elvesztegetni a postán - erre találtuk ki a Mail Solution szolgáltatásunkat.
Ha többet szeretne tudni arról, hogy a Rhenus Office Systems Hungary Kft. hogyan segíthet az irodai élet gördülékenyebbé tételében, kattintson ide és vegye fel velünk a kapcsolatot az oldal alján, mi pedig hamarosan keresni fogjuk!